موساد واکسن چینی ضد کرونا را به اراضی اشغالی برده است
کد خبر: ۳۰۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
از زمان آغاز بحران کرونا، موساد نیز در پرونده مدیریت این بحران مشارکت داده شد تا دستگاههای تنفس مصنوعی و سایر ملزومات برای درمان افراد مبتلا را تامین کند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) واکسن چینی ضد کرونا را به اراضی اشغالی برده است.به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که موساد از هفتهها قبل، واکسن چینی ضد کرونا را با هدف بررسی آن توسط انستیتوی بیولوژیک اسرائیل، به اراضی اشغالی برده است.
از زمان آغاز بحران کرونا، موساد نیز در پرونده مدیریت این بحران مشارکت داده شد تا دستگاههای تنفس مصنوعی و سایر ملزومات برای درمان افراد مبتلا را تامین کند.
روزنامه اورشلیم پست به گفته یک منبع وزارت بهداشت این رژیم گزارش داد که تلآویو تلاش میکند به توافقهایی برای خرید واکنسنهای ضد کرونا از منابع مختلف دست یابد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین