افزایش بی پناهان در پایتخت و مراجعه به گرمخانهها
کد خبر: ۳۰۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

مشاور شهردار تهران از افزایش بی پناهان در پایتخت و مراجعه به گرمخانهها خبر داد.غلامحسین محمدی در صفحه شخصی خود نوشت: در سال گذشته حدود ۴۹۰ هزار نفر شب خدمت در گرمخانههای تهران داشتیم و پیشبینی میشود امسال این تعداد به ۷۰۰ هزار نفر شب افزایش پیدا کنند. اساساً خبر دردناکی است و این خدمات حداقلی است تلاش برای حمایت از بیپناهان وظیفه کلی حاکمیت است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین