رئیس شورای شهر تبریز به کرونا مبتلا شد
کد خبر: ۳۰۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی به سر میبرد.شهرام دبیری اسکویی در پیج اینستاگرامی خود اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده و تست پی سی آر وی مثبت است.
او در ادامه با بیان اینکه در قرنطینه خانگی به سر می برد تاکید کرد که حال مساعدی داشته و صرفا علایمی همانند سرماخوردگی دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین