|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۳۰

نوازی و سامره در قرنطینه/ مربیان شهرخودرو در تله کرونا گیر افتادند

کد خبر: ۳۰۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

دو دستیار مهدی رحمتی پس از اردوی تهران به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش ایسنا، پس از اردوی ۱۲ روزه تیم فوتبال شهرخودروی مشهد در تهران، دو دستیار مهدی رحمتی یعنی محمد نوازی و علی سامره به ویروس کرونا مبتلا شدند و تمرینات این تیم را در فاصله ۱۲ روز تا آغاز لیگ برتر ترک کردند.

هنوز مشخص نیست چه تعداد دیگری از اعضای باشگاه شهرخودرو به این بیماری دچار شده‌اند اما دوری از تمرینات این تیم در فاصله نزدیک به آغاز لیگ برتر فوتبال، کار رحمتی را برای هفته‌های ابتدایی سخت می‌کند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین