تساوی نساجی و گلگهر در دیدار دوستانه
کد خبر: ۳۰۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
تیم نساجی در دیداری تدارکاتی در اردوی کیش از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف گلگهر سیرجان رفت که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.
دو تیم گلگهر سیرجان و نساجی مازندران در مصافی تدارکاتی به تساوی بدون گل دست یافتند.به گزارش ایسنا، تیم نساجی در دیداری تدارکاتی در اردوی کیش از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف گلگهر سیرجان رفت که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.
علیرضا اسدی رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در ورزشگاه حضور پیدا داشت و همچنین تعدادی از هواداران نساجی نیز از نزدیک نظارهگر این بازی بودند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین