مدافع ذوب آهن به فولاد پیوست
کد خبر: ۳۰۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

مدافع ۲۲ ساله فصل قبل تیم ذوب آهن، در لیگ بیستم برای فولاد به میدان خواهد رفت.مهران درخشانمهر، مدافع چپِ فصل قبل ذوبآهن با عقد قراردادی یک ساله به تیم فولاد پیوست.
به گزارش ایسنا، درخشان مهر سابقه بازی در تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران را نیز در کارنامه دارد.
پس از پایان اردوی کردان کرج و لغو اردوی اصفهان، فولادی ها از روز گذشته، سه شنبه در اهواز تمرینات خود را آغاز کرده اند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین