«کرونا» سه بازیکن استقلال را به قرنطینه فرستاد
کد خبر: ۳۰۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
روز گذشته (دوشنبه) از مجموعه تیم استقلال تست کرونا گرفته شد و امروز جواب این تست مشخص شد و سه بازیکن استقلال، آقایان فرشید اسماعیلی، سینا خادمپور و عرفان خلیلی مشکوک به کرونا بودند.

سه بازیکن تیم فوتبال استقلال با مثبت شدن تست اول خود وارد قرنطینه شدند تا تکلیف تست دوم آنها مشخص شود.به نقل از سایت باشگاه استقلال، روز گذشته (دوشنبه) از مجموعه تیم استقلال تست کرونا گرفته شد و امروز جواب این تست مشخص شد و سه بازیکن استقلال، آقایان فرشید اسماعیلی، سینا خادمپور و عرفان خلیلی مشکوک به کرونا بودند.
به همین دلیل این سه بازیکن تا زمان تست دوم وارد قرنطینه شدند.
همچنین میلاد زکیپور به دلیل جراحی دندان در تمرین نوبت عصر امروز استقلال غایب بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین