دلیل نماینده ابهر برای ماسک نزدن: من بیمه ابوالفضل (ع) هستم
کد خبر: ۳۰۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
نماینده ابهر در مجلس گفت: من بیمه حضرت ابوالفضل(ع) هستم.
وی افزود: رعایت موارد بهداشتی و پروتکلها در شرایط کرونایی جای خود دارد اما همان چیزی رخ میدهد که مقدر خداوند است و باید رخ دهد.
منبع: اعتمادآنلاین
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین