|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۷

علی‌اکبر صالحی به کرونا مبتلا شد / او در قرنطینه است

کد خبر: ۳۰۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

روابط عمومی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: تست کووید 19 دکتر علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در تاریخ 12 مهرماه مثبت شد و وی بنا به توصیه پزشک در قرنطینه خانگی و در استراحت به‌سر می‌برد.

خوشبختانه هم‌اکنون حال عمومی وی مساعد است و موضوعات سازمان را به‌صورت مستمر رصد و پیگیری می‌‌کند.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین