موسوی: جای ترامپ بودم ملتی صلح طلب اما جنگبلد را تهدید نمیکردم
کد خبر: ۳۰۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان روز شنبه در توییتی نوشت: اگر جای آقای ترامپ بودم در روزهای آخر حضورم در کاخ سفید هرگز یک ملت صلحطلب اما جنگ بلد را تهدید نمیکردم.

سفیر ایران در باکو به ترامپ هشدار داد که در روزهای انتهایی ریاست جمهوری خود ملت ایران را تهدید نکند.به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان روز شنبه در توییتی نوشت: اگر جای آقای ترامپ بودم در روزهای آخر حضورم در کاخ سفید هرگز یک ملت صلحطلب اما جنگ بلد را تهدید نمیکردم.
ترامپ روز گذشته در گفتوگویی رادیویی با به کار بردن الفاظی نامناسب درباره ایران متوسل به تهدید شد و گفت: ایران می داند و به آنها اخطار داده شده است اگر سر به سر ما بگذارید، اگر کار بدی در حق ما انجام دهید، کاری با شما خواهیم کرد که بی سابقه باشد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین