انتقاد وزارت بهداشت از شهرداری تهران: نقش تصویر استاد شجریان روی برج آزادی کمترین کاری بود که این دو سه روز میشد انجام داد
کد خبر: ۳۰۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴

کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با انتقاد از شهرداری تهران در صفحه شخصی خود نوشت: نقش تصویر استاد شجریان روی برج آزادی کمترین کاری بود که این دو سه روز میشد انجام داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در توئیتی نوشت: اگر به تیریج قبای کسی برنمیخورد عرض کنم: نقش تصویر استاد شجریان روی برج آزادی کمترین کاری بود که این دو سه روز میشد انجام داد.
وی افزود: نه به اون افراط برخی، نه به این تفریط ها
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین