|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۰۲

توضیحات مترو در مورد مشاهده دود در داخل تونل مترو اکباتان: آتش سوزی در داخل تونل بوده

کد خبر: ۳۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه این حریق در داخل تونل بوده است، افزود: سرویس دهی در خط چهار تا ایستگاه آزادی ادامه دارد و ایستگاه اکباتان و ارم سبز تعطیل است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد مشاهده دود در ایستکاه اکباتان توضیحاتی را ارائه کرد.

فرنوش نوبخت در گفت وگو با ایسنا، در مورد حادثه مشاهده دود در داخل تونل مترو گفت: صبح امروز حدفاصل بین ایستگاه اکباتان و ارم سبز در خط چهار مترو، دود مشاهده شد.

وی با بیان اینکه در این محدوده یک پارکینگ در حال ساخت است، گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی مشغول به کار در داخل تونل هستند و بعد از آن کارشناسان مترو می بایست نسبت به علت یابی این حادثه اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه این حریق در داخل تونل بوده است، افزود: سرویس دهی در خط چهار تا ایستگاه آزادی ادامه دارد و ایستگاه اکباتان و ارم سبز تعطیل است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین