تداوم بارش های تهران برای دو روز آینده
کد خبر: ۳۰۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
جلالی با بیان اینکه برای فردا در مناطق جنوبی و جنوب غربی شاهد وزش باد خواهیم بود، افزود: از شنبه شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران از تداوم بارش ها در روزهای شنبه و یکشنبه در این استان و همچنین افزایش نسبی دما برای روز شنبه خبر داد.مجتبی جلالی در گفتگو با مهر از تداوم موج بارشی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: در این مدت شاهد بارش باران هستیم و همچنین بارش برف در ارتفاعات نیز دور از انتظار نیست.
جلالی با بیان اینکه برای فردا در مناطق جنوبی و جنوب غربی شاهد وزش باد خواهیم بود، افزود: از شنبه شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین