تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره قرهباغ
کد خبر: ۳۰۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
به گفته این وزارتخانه، در دومین تماسی که وزرای خارجه از روز جمعه برقرار کردهاند "نگرانی شدید خود را نسبت تشدید بیسابقه درگیریهای ناگورنو قرهباغ ابراز داشتند".

وزرای امور خارجه ایران و روسیه در تماسی تلفنی درباره مسئله ناگورنو قرهباغ ابراز نگرانی کردند.به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران و سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نگرانی خود را بر سر دخالت احتمالی شبه نظامیان سوری و لیبیایی در درگیری ناگورنو قرهباغ ابراز کردند.
به گفته این وزارتخانه، در دومین تماسی که وزرای خارجه از روز جمعه برقرار کردهاند "نگرانی شدید خود را نسبت تشدید بیسابقه درگیریهای ناگورنو قرهباغ ابراز داشتند".
به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف و سرگئی لاوروف در شامگاه روز جمعه نیز گفتوگویی تلفنی بر سر آخرین تحولات قره باغ داشته و بر سر همین موضوع به تبادل نظر پرداخته بودند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین