تماس تلفنی لاوروف با همتای ارمنی با تمرکز بر آتشبس در قرهباغ
کد خبر: ۳۰۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
طرف روس نسبت به افزایش تعداد قربانیان غیرنظامی ابراز نگرانی کرد و آتشبس در اسرع وقت را ضروری دانست.
وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای ارمنی خود بر لزوم آتشبس در قرهباغ در اسرع وقت تاکید کرد.به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با زوگراب مونتساکانانیان، بر مسائل مربوط به ایجاد برون رفت از وضعیت منطقه مورد مورد مناقشه ناگورنو- قرهباغ تمرکز کرد.
طرف روس نسبت به افزایش تعداد قربانیان غیرنظامی ابراز نگرانی کرد و آتشبس در اسرع وقت را ضروری دانست.
لاوروف تاکید کرد، روسیه آماده است برای بازگرداندن طرفین به راهکار سیاسی تحت نظارت گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا همسو با بیانیه مشترک روسای جمهوری روسیه، فرانسه و آمریکا تلاش کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین