|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۲۱

کنعانی‌زادگان: خوشحالم با پنالتی اولم روحیه دادم

کد خبر: ۳۰۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳

مدافع پرسپولیس می‌گوید دوست داشته با گلزنی در پنالتی اول، به هم‌تیمی‌هایش انگیزه دهد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از برگشت کاروان پرسپولیس به ایران در جمع خبرنگاران گفت: تمرین زیادی روی پنالتی کرده بودم و دوست داستم با زدن پنالتی اول و با انجام خوشحالی به بازیکنان روحیه دهم.

وی ادامه داد: خوشحالم که این اتفاق رخ داد و پنالتی من هم تبدیل به گل شد تا پیروز بازی باشیم.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین