پیروانی: پیگیر محرومیت آلکثیر هستیم/ انشاءالله شکایت النصر رد میشود
کد خبر: ۳۰۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص شکایت النصر به دلیل استفاده از بازیکنان جدید پرسپولیس هم عنوان کرد: انشاءالله این شکایت رد خواهد شد.
سرپرست تیم پرسپولیس میگوید این باشگاه به دنبال رفع محرومیت آلکثیر است.به گزارش ایسنا، افشین پیروانی در حاشیه بازگشت پرسپولیس به ایران پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم حریف همه کار کرد اما ما هم پرسپولیس بودیم و خدا را شکر تیمی قوی داشتیم و این را نشان دادیم. همه را بردیم تا اکنون اینجا باشیم. ما میرویم تا قهرمان شویم.
او درباره آل کثیر هم گفت: برای بخشیده شدن او پیگیریهای لازم را انجام میدهیم تا ببنیم چه میشود.
سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص شکایت النصر به دلیل استفاده از بازیکنان جدید پرسپولیس هم عنوان کرد: انشاءالله این شکایت رد خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین