سلفی فینال پرسپولیسیها در رختکن+عکس
کد خبر: ۳۰۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳

بازیکنان پرسپولیس سرمست از موفقیت بزرگ خود، عکس سلفی خود بعد از فینالیست شدن را در رختکن ثبت کردند.به گزارش خبرآنلاین، با عبور از رقبا، این پرسپولیس با تدابیر یحیی گل محمدی بود که در نهایت موفق شد به فینال لیگ قهرمانان در فصل 2020 راه پیدا کند.
شاگردان یحیی گل محمدی که با صعود به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی در ادامه موفق به شکست السد، پاختاکور شده بودند، در فینال منطقه غرب هم توانستند علیرغم 10 نفره شدن در وقت های اضافه، النصر را در ضربات پنالتی شکست دهند و اکنون به فینال لیگ قهرمانان راه یافتهاند.
پرسپولیسیها بعد از این برد بزرگ اینچنین سلفی خود را در رختکن ثبت کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین