واکنش دو سیاستمدار به محرومیت آل کثیر
کد خبر: ۳۰۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
همچنین دستیار ویژه رییس مجلس در امور بینالملل محرومیت شش ماهه مهاجم تیم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را سیاسی و غیرحرفهای توصیف کرد.
ایسنا نوشت:یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اعمال نفوذ عربستان را علت محرومیت مهاجم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست.سید مصطفی میرسلیم در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «با اعمال نفوذ آلسعود چند ساعت قبل از شروع بازی پرسپولیس، اتحادیه آسیایی فوتبال ظلم بزرگی مرتکب شد.
این است ماهیت دشمن و عدالت نهاد بینالمللی.»
امیرعبداللهیان: محروم کردن عیسی آلکثیر از سوی AFC سیاسی و غیرحرفهای است
همچنین دستیار ویژه رییس مجلس در امور بینالملل محرومیت شش ماهه مهاجم تیم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را سیاسی و غیرحرفهای توصیف کرد.
حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «محروم کردن عیسی آلکثیر مهاجم تیم پرسپولیس ایران از سوی AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) به بهانه واهی حرکت نژادپرستانه، رفتاری سیاسی و غیرحرفهای است. البته مقامات سعودی در جهان به رشوه دادنهای سیاسی و ورزشی و بیاخلاقی شهرت دارند. آینده روشن خواهد کرد. به ورزشکاران ایرانی افتخار میکنیم.
امیرعبداللهیان: محروم کردن عیسی آلکثیر از سوی AFC سیاسی و غیرحرفهای است
همچنین دستیار ویژه رییس مجلس در امور بینالملل محرومیت شش ماهه مهاجم تیم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را سیاسی و غیرحرفهای توصیف کرد.
حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «محروم کردن عیسی آلکثیر مهاجم تیم پرسپولیس ایران از سوی AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) به بهانه واهی حرکت نژادپرستانه، رفتاری سیاسی و غیرحرفهای است. البته مقامات سعودی در جهان به رشوه دادنهای سیاسی و ورزشی و بیاخلاقی شهرت دارند. آینده روشن خواهد کرد. به ورزشکاران ایرانی افتخار میکنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین