پیام تبریک وزیر ورزش برای فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا
کد خبر: ۳۰۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
در زمانه تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه علیه مردم بزرگ ایران، جوانان ارزشمند و قهرمان و پاک نهاد ایرانی در عرصه مهم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیدند و با صعود به فینال، کام مردم ایران را شیرین کردند.

وزیر ورزش و جوانان صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام دکتر مسعود سلطانی فر آمده است: "شما جوانان و قهرمانان ارزشمند با شکست قدرت های بزرگ فوتبال آسیا، در یک رخداد ملی، دل مردم ایران را شاد کردید.
در زمانه تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه علیه مردم بزرگ ایران، جوانان ارزشمند و قهرمان و پاک نهاد ایرانی در عرصه مهم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیدند و با صعود به فینال، کام مردم ایران را شیرین کردند.
این نتیجه با شکوه، غیرت و فداکاری جوانان ارزشمند و بزرگ ایران را در فوتبال و باشگاه مردمی پرسپولیس در سطح اول آسیا به نمایش گذاشت.
اینجانب صعود باشگاه پرسپولیس را به عنوان نماینده ملی فوتبال ایران تبریک می گویم و آرزوی روزهای موفق تر و انشاالله کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارم".
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین