معاون استاندار تهران: آموزش مدارس تا ۱۸ مهرماه غیرحضوری و مجازی شد / هرگونه تعطیلی آموزش مجازی و شبکه شاد پیگرد قانونی خواهد داشت
کد خبر: ۳۰۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با تاکید بر دایر بودن آموزش مجازی مدارس گفت: برابر روال گذشته آموزش مجازی مدارس و کار شبکه شاد دایر خواهد بود.حمیدرضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی یک هفته ای مدارس تا ١٨ مهرماه به دلیل شیوع کرونا ویروس بر اساس تصمیم ستادملی کرونا گفت: این تعطیلی تنها مربوط به عدم حضور دانش آموزان در مدارس است و آموزش مجازی طبق روال قبلی انجام می شود بنابراین آموزش دانش آموزان تعطیل نیست و به صورت آنلاین و غیرحضوری ادامه دارد.
وی تاکید کرد: هرگونه تعطیلی آموزش مجازی و شبکه شاد پیگرد قانونی خواهد داشت و دانش آموزان باید آموزش را از طریق فضای مجازی و تدابیر اتحاذ شده برای این منظور دنبال کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین