بازیگر «شبهای برره» به کرونا مبتلا شد+ عکس
کد خبر: ۳۰۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

علی کاظمی، بازیگر «شبهای برره» کرونا گرفت و حال عمومی خوبی ندارد.علی کاظمی در گفتگوی اینستاگرامی از مبتلا شدنش به کرونا خبر داد و گفت: چند روزی است که از لحاظ تنفسی دچار مشکل شده ام و حال عمومی خوبی ندارم.
این بازیگر سینما و تلویزیون در سریالهای «شبهای برره» و «جایزه بزرگ» و فیلم سینمایی «۶ و نیم متری» نقش آفرینی کرده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین