|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۷

بازیگر «شب‌های برره» به کرونا مبتلا شد+ عکس

کد خبر: ۳۰۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶


علی کاظمی، بازیگر «شب‌های برره» کرونا گرفت و حال عمومی خوبی ندارد.

علی کاظمی در گفتگوی اینستاگرامی از مبتلا شدنش به کرونا خبر داد و گفت: چند روزی است که از لحاظ تنفسی دچار مشکل شده ام و حال عمومی خوبی ندارم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در سریال‌های «شب‌های برره» و «جایزه بزرگ» و فیلم سینمایی «۶ و نیم متری» نقش آفرینی کرده است.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین