حسن آذرنیا مدیر تیم تراکتور شد
کد خبر: ۳۰۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه طی حکمی ضمن تقدیر از زحمات ایوب ذوالفقاری، حسن آذرنیا را به عنوان مدیر تیم فوتبال تراکتور در فصل آینده معرفی کرد.
حسن آذرنیا به عنوان مدیر تیم فوتبال تراکتور معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، حسن آذرنیا با تصمیم مدیرعامل باشگاه به عنوان مدیر جدید تیم انتخاب شد.
محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه طی حکمی ضمن تقدیر از زحمات ایوب ذوالفقاری، حسن آذرنیا را به عنوان مدیر تیم فوتبال تراکتور در فصل آینده معرفی کرد.
حسن آذرنیا بازیکن تیم تراکتور در دهه ۴۰ و ۵۰ بوده و سالها تجربه نشستن بر روی نیمکت این تیم به عنوان سرپرست را دارد.
مدیر جدید تیم فوتبال تراکتور با حضور در تمرین امروز (جمعه ۱۱ مهر) به اعضای تیم معرفی شد.
کد خبر
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، حسن آذرنیا با تصمیم مدیرعامل باشگاه به عنوان مدیر جدید تیم انتخاب شد.
محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه طی حکمی ضمن تقدیر از زحمات ایوب ذوالفقاری، حسن آذرنیا را به عنوان مدیر تیم فوتبال تراکتور در فصل آینده معرفی کرد.
حسن آذرنیا بازیکن تیم تراکتور در دهه ۴۰ و ۵۰ بوده و سالها تجربه نشستن بر روی نیمکت این تیم به عنوان سرپرست را دارد.
مدیر جدید تیم فوتبال تراکتور با حضور در تمرین امروز (جمعه ۱۱ مهر) به اعضای تیم معرفی شد.
کد خبر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین