شهروند اراک از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته شد
کد خبر: ۳۰۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
لازم به ذکر است تیم شهرداری گنبد که روز یکشنبه ۱۳ مهر در هفته ششم لیگ برتر میزبان شهروند اراک بود، استراحت خواهد داشت و از هفته هفتم برنامه مسابقات به شکل ۱۴ تیمی و هر هفته، هفت بازی تنظیم خواهد شد.
بر اساس اعلام رئیس کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، تیم شهروند اراک از لیگ برتر سال ۹۹ حذف و از جدول مسابقات خارج شد.بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، تیم شهروند اراک به تعهدات خود عمل نکرده است و این تصمیم بنا به درخواست مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گرفته شده و تیم شهروند اراک از لیگ برتر سال ۹۹ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حذف میشود.
لازم به ذکر است تیم شهرداری گنبد که روز یکشنبه ۱۳ مهر در هفته ششم لیگ برتر میزبان شهروند اراک بود، استراحت خواهد داشت و از هفته هفتم برنامه مسابقات به شکل ۱۴ تیمی و هر هفته، هفت بازی تنظیم خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین