|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۲

معزی در واکنش به توهین های برخی نمایندگان به رییس جمهوری: از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس تعجب میکنم که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند

کد خبر: ۳۰۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، در حساب توییتری خود نسبت به توهین نمایندگان مجلس به رئیس جمهور واکنش تندی نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در واکنش به توهین های برخی نمایندگان به رییس جمهوری از تریبون مجلس نوشت: بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست اما شگفتی از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.

علیرضا معزی افزود: این بدعت با اهانت به روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جانفرسای جنگ و تحریم و بیماری، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین