تست کرونای استاندار اردبیل مثبت اعلام شد
کد خبر: ۳۰۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

به دنبال مثبت اعلام شدن تست کرونای اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل به مدت دو هفته قرنطینه شد.به دنبال شیوع موج سوم کرونا در استان اردبیل و قرمز شدن وضعیت این استان امروز هشتم مهرماه استاندار اردبیل نیز که در ماههای اخیر به صورت مکرر با حضور در جلسات ستاد کرونا و بیمارستانها وضعیت این بیماری را رصد میکرد خود گرفتار کرونا شد تا 15 روز در قرنطینه بماند.
روزانه بیش از 40 تا 50 نفر براثر بیماری کرونا در استان اردبیل بستری میشوند و دو تا پنج نفر نیز جان میبازند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین