۴ بازیکن استقلال به تهران بر نمی‌گردند

کد خبر: ۳۰۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷

۴ بازیکن تیم فوتبال استقلال همراه کاروان این تیم راهی تهران نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، شیخ دیاباته، هروه ملیچ، علی کریمی و روزبه چشمی ۴ بازیکنی هستند که امشب با آبی پوشان به تهران باز نمی‌گردند.

دیاباته و ملیچ راهی فرانسه و کرواسی می‌شوند و علی کریمی و روزبه هم به دلیل سفر شخصی راهی تهران نخواهند شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین