فولاد چهار بازیکن جدید به خدمت گرفت
کد خبر: ۳۰۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
باشگاه فولادخوزستان با چهار بازیکن برای فصل بیستم لیگ برتر فوتبال قرارداد امضا کرد.باشگاه فولادخوزستان با حسین ابراهیمی، وینگر فصل قبل نفت مسجدسلیمان، سید مهران موسوی مدافع فصل قبل تیم پیکان، احمد گوهری دروازهبان فصل قبل نفت مسجدسلیمان و سینا شاهعباسی مدافع فصل قبل داماش گیلان قرارداد همکاری امضا کرد.
به گزارش ایسنا، فولاد پیش از این نیز شروین بزرگ را به خدمت گرفته بود.
فولاد اکنون در اردوی تهران به سر میبرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین