بازی الهلال و الشباب لغو شد
کد خبر: ۳۰۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷

دیدار تیمهای الهلال عربستان و الشباب الاهلی امارات لغو شد.به گزارش ایسنا، دیدار تیم الهلال عربستان و شبابالاهلی امارات به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان تیم الهلال لغو شد.
تعدادی از بازیکنان الهلال به کرونا مبتلا شدند و این تیم برای دیدار امشب (چهارشنبه) فقط ٩ بازیکن و ٢ دروازهبان ذخیره در اختیار داشت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین