بحران کرونا در الهلال تمام نمیشود
کد خبر: ۳۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵

باشگاه الهلال که روز گذشته با شهرخودرو بازی کرد، از ابتلای ۴ عضو جدیدش به ویروس کرونا خبر داد.نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد در جدیدترین تست کرونا در اردوی الهلال ۴ کرونایی جدید کشف شد.
تست کرونای محمد جحفلی، محمد کنو و محمد الکنیدری ۳ بازیکن الهلال مثبت شد. همچنین یکی از اعضای کادر درمانی نیز به کرونا مبتلا شد. این ۳ بازیکن روز گذشته مقابل شهرخودرو بازی کرده بودند و احتمال ابتلای بازیکنان نماینده کشورمان به این ویروس وجود دارد.
پیش از این ۱۵ بازیکن الهلال به این ویروس مبتلا شده بودند.
منبع: خبر آنلاین
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین