پذیره نویسی ETF چهار پالایشگاه تمدید شد
کد خبر: ۳۰۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

پذیره نویسی دومین صندوق ETF دولتی برای سهام چهار پالایشگاه تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس با وجود اتمام مهلت در امروز تا ۳۰ شهریور ماه تمدید شد.به گزارش بورس پرس، با وجود اتمام مهلت امروز پذیره نویسی صندوق ETF دولتی سهام چهار پالایشگاه تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس ، بورس تهران اعلام کرد: مهلت پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم در نماد "پالایش" تا روز یکشنبه 30 شهریور تمدید شد.
پذیرهنویسی دومین مرحله از عرضه صندوق سرمایهگذاری قابل معامله در بورس به نام پالایشی یکم از 5 شهریور آغاز و تا پایان روز 19 شهریور به متقاضیان خرید فرصت داده شد تا نسبت به مشارکت اقدام کنند اما زمان اعلامی باتوجه به توقف نماد شرکت های پالایشی مربوط به شفاف سازی درخصوص تغییر نرخ خوراک به مدت یک هفته تمدید شد.
به این ترتیب، مهلت پذیره نویسی سهام چهار پالایشگاه تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس در دومین صندوق سرمایهگذاری دولتی درحالی که نماد این شرکت ها همچنان در توقف به سر می برد برای بار دوم تمدید شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین