کدام بازیکنان سرخآبی تست دوپینگ دادند؟
کد خبر: ۳۰۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱

پس از برتری استقلال برابر پرسپولیس در نیمهنهایی جام حذفی ۲ بازیکن از هر تیم تست دوپینگ دادند.به گزارش ایسنا، امشب (چهارشنبه) تیمهای استقلال و پرسپولیس در نیمهنهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند و در پایان آبیپوشان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دادند و حریف تراکتور در فینال شدند.
پس از این بازی، مهدی قایدی و میلاد زکیپور از استقلال و جلال حسینی و کمال کامیابینیا از پرسپولیس تست دوپینگ دادند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین