هلگا اشمید: آمریکا سال ۲۰۱۸ از برجام خارج شده و نمیتواند از مکانیزم ماشه استفاده کند
کد خبر: ۳۰۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در حساب توئیتری خود تاکید کرد آمریکا سال ۲۰۱۸ از برجام خارج شده و نمیتواند از مکانیزم ماشه استفاده کند.به گزارش تسنیم، «هلگا اشمید» دبیرکل سرویس اقدام خارجى اتحادیه اروپا امروز جمعه در حساب توئیتری خود نوشت: آمریکا به طور رسمى در سال 2018 از برجام خارج شده و نمى تواند به عنوان عضو توافق هسته اى از مکانیزم ماشه استفاده کند.
وی افزود: اتحادیه اروپا براى حفظ و اجراى کامل برجام از هیچ کوششى فروگذار نخواهد کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین