پلیس: طرح ترافیک از شنبه در تهران اجرا میشود
کد خبر: ۳۰۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

رئیس پلیس راهور پایتخت، گفت: طرح ترافیک از شنبه در تهران اجرا می شود.به گزارش مهر، سردار محمد حسین حمیدی، افزود: اجرای طرح ترافیک در شهر تهران از روز شنبه به حالت قبل بر میگردد.
وی گفت: اجرای طرح از ساعت ۸/۳۰ صبح هر روز آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.
سردار حمیدی افزود: رانندگانی که در این محدوده حضور دارند از ساعت ۱۴/۳۰ مجوز خروج از طرح را خواهند داشت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین