دستور همتی به بانکها: درصدی از سپردهها به صورت اوراق دولتی در ترازنامه بماند
کد خبر: ۳۰۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

رئیس کل بانک مرکزی گفت بانکها بایستی درصدی از سپردههای خود را به صورت اوراق دولتی در ترازنامه خود نگهداری کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس سیاستهای جدید پولی بانک مرکزی و در راستاى اقدامات احتیاطى اقتصاد کلان و تکمیل بسترسازى عملیات بازار باز ، بانکها و موسسات اعتبارى موظف خواهند شد درصدی از سپرده هاى خود را به صورت اوراق دولتی در ترازنامه خود داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس سیاستهای جدید پولی بانک مرکزی و در راستاى اقدامات احتیاطى اقتصاد کلان و تکمیل بسترسازى عملیات بازار باز ، بانکها و موسسات اعتبارى موظف خواهند شد درصدی از سپرده هاى خود را به صورت اوراق دولتی در ترازنامه خود داشته باشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین