تمدید تمام محدودیتها و دورکاری کارمندان در تهران، تا پایان هفته
کد خبر: ۳۰۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

استاندار تهران از تمدید تمام محدودیتها و دورکاری کارمندان تا پایان هفته جاری خبر داد.به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با تاکید بر اینکه شرایط تهران به لحاظ بیماری کرونا همچنان شکننده و ناپایدار است، افزود: مقرر شد تمام محدودیتها از جمله دورکاری کارکنان دستگاههای اجرایی در استان تهران تا روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه تمدید شود.
وی ادامه داد: استخرهای سرپوشیده، سالنهای بدنسازی و ورزشهای پربرخورد همچنان تعطیل است. همچنین ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماعات بالای ۱۰ نفر فعلا تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین