ظریف: در حال ارسال بیمارستان صحرایی و دارو به لبنان هستیم
کد خبر: ۳۰۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد: ایران در حال ارسال بیمارستان صحرایی و دارو به لبنان برای کمک به امدادرسانی در برابر فاجعه انفجار است.به گزارش ایسنا محمد جواد ظریف در توییتی نوشت: " در تماس با آقای شربل وهبه وزیر امور خارجه لبنان، همبستگی قاطع و راسخ ایران با لبنان را تکرار کردم. ایران در حال ارسال بیمارستان صحرایی و دارو برای کمک به امدادرسانی در برابر این فاجعه است. ایران در کنار لبنان میایستد."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین