لاریجانی دوباره کرونا گرفت
کد خبر: ۳۰۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.به گزارش ایسنا، علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در اثر ابتلا به بیماری کرونا، در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده است.
وی پیش از این یک بار هم در فروردین ماه به کرونا مبتلا شده بود.
حال عمومی لاریجانی مساعد گزارش شده و تحت درمان پزشکان روند بهبود را طی میکند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین