فتوای آیت الله فیاض: کار کردن در هر قسمتی از بانک که مربوط به معاملات ربوی باشد، اشکال دارد
کد خبر: ۳۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
آیت الله فیاض به پرسشی درباره کار کردن در قسمت ربوی بانک پاسخ گفته است.به گزارش شفقنا متن پرسش وپاسخ مطرح شده بدین شرح است:
سوال : کار کردن در قسمت حقوقی بانک برای پیگیری و دریافت سودهای دریافت نشده و سایر حقوق بانکی چه حکمی دارد؟
جواب : کار کردن در هر قسمتی از بانک که مربوط به معاملات ربوی باشد، اشکال دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین