|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۱۳

فتوای آیت الله فیاض: کار کردن در هر قسمتی از بانک که مربوط به معاملات ربوی باشد، اشکال دارد

کد خبر: ۳۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷


آیت الله فیاض به پرسشی درباره کار کردن در قسمت ربوی بانک پاسخ گفته است.

به گزارش شفقنا متن پرسش وپاسخ مطرح شده بدین شرح است:

سوال : کار کردن در قسمت حقوقی بانک برای پیگیری و دریافت سودهای دریافت نشده و سایر حقوق بانکی چه حکمی دارد؟

جواب : کار کردن در هر قسمتی از بانک که مربوط به معاملات ربوی باشد، اشکال دارد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین