رئیس سازمان تنظیم مقررات: منتظر صدور حکم دادگاه گرانفروشی اپراتورهای تلفن همراه هستیم / اخطار دوم هم برای اپراتورهای متخلف صادر شده
کد خبر: ۳۰۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: دو روز قبل، دادگاه رسیدگی به تخلف گرانفروشی اپراتورهای تلفن همراه، در تعزیرات حکومتی، برگزار شد و منتظر صدور حکم هستیم.حسین فلاح جوشقانی در توئیتی نوشت: دو روز قبل، دادگاه رسیدگی به تخلف گرانفروشی اپراتورهای تلفن همراه، در تعزیرات حکومتی، برگزار شد و منتظر صدور حکم هستیم. طبق روال پروانه، اخطار دوم هم برای اپراتورهای متخلف صادر شده و در صورت ادامه تخلف، کاهش مدت پروانه را اعمال خواهیم کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین