پیشنهاد همتی به روحانی: از صادرکنندگانی که بیشترین ارز را به کشور بازگرداندهاند «تقدیر شود»
کد خبر: ۳۰۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

رییسکل بانک مرکزی طی نامهای به رییسجمهوری پیشنهاد کرد از صادرکنندگانی که بیشترین ارز را به چرخه اقتصاد کشور بازگرداندهاند، تقدیر شود.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رئیسکل بانک مرکزی طی نامهای به رئیس جمهوری، 36 شرکت صادرکننده پتروشیمی، 24 شرکت عمده فولادی و معدنی و 48 شخص حقوقی از سایر گروههای صادرکنندگان با صادرات بیش از 15 میلیون دلار را که حداقل 70 درصد ارز ناشی از صادرات خود را در دو سال گذشته به چرخه اقتصاد برگرداندهاند معرفی و از رئیسجمهوری درخواست کرد از این شرکتها که در جهت خدمت به اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی تلاش کردهاند، قدردانی شود.
شایان ذکر است صادرکنندگان نامبرده در این نامه، طی مدت حدود دو سال گذشته بیش از 24 میلیارد دلار ارز به چرخه اقتصاد کشور برگرداندهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین