قرمزی و جوش در دهان جدیدترین علائم کرونا
کد خبر: ۳۰۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

پزشکان انگلستانی اعلام کردند که قرمزی و جوش در دهان جدیدترین علائم کرونا است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از کانال تلگرامی وزارت بهداشت ، پزشکان انگلیسی اعلام کردند جوشهای کوچک و قرمز رنگ در دهان از نشانههای جدید ویروس کرونا است.
این پزشکان با تجزیه و تحلیل ۲۱ بیمار کرونایی فهمیدند که ۲۹ درصد از بیماران، دارای ضایعات حفره دهان هستند و همچنین ۸۳ درصد بیماران دارای لکههای کوچک بنفش، قرمز یا قهوهای رنگ در دهان خود هستند.
محققان انگلیسی معتقدند این نشانهها مشاهدات اولیه هستند و تعداد کمی از بیماران مورد تحقیق قرار گرفتند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین