۱۴ بازیکن مبتلا کرونا در جمع زرد پوشان شیرازی
کد خبر: ۳۰۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
با مثبت شدن تست کرونا ۱۴ بازیکن تیم فجر سپاسی، برگزار مسابقه این تیم مقابل نود ارومیه در هالهای از ابهام قرار گرفته است.به گزارش ایسنا، با مشخص شدن جواب تست کرونا بازیکنان فجر شهید سپاسی برگزاری مسابقه این تیم با نود ارومیه در هاله ایی از ابهام قرار گرفت. تاکنون جواب تست ١٤نفر از بازیکنان مثبت اعلام شده است و چند مورد مشکوک نیز منتظر نتیجه تست هستند.
بعد از تصمیم گیری سازمان لیگ فوتبال و کمیته پزشکی فدراسیون تکلیف برگزاری دیدار تیمهای نود ارومیه و فجر سپاسی مشخص خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین