لوکا بوناچیچ: ما باید ۲ بر یک فولاد را میبردیم!
کد خبر: ۲۹۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان میگوید تیمش برابر فولاد فرصتهای گلزنی زیادی داشته است.به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ پس از شکست تیمش برابر فولاد اظهار کرد: بازی پر تنشی را شاهد بودیم. ما فرصتهای خوبی داشتیم و باید دو بر یک بازی را میبردیم اما برد را به فولاد هدیه دادیم.
وی افزود: قبل از بازی همه چیز را مشخص کرده بودیم اما در زمین اجرا نشد. فولاد یک گل بیشتر زد و پیروز میدان بود. ما باید برای آینده بیشتر فکر کنیم.
ش
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین