آمریکا همچنان به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ ادامه میدهد
کد خبر: ۲۹۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

نماینده ایران در سازمان ملل گفت: آمریکا که موظف است از قطعنامههای شورای امنیت تبعیت کند، همچنان به نقض ۲۲۳۱ ادامه میدهد.به گزارش ایسنا، مجید تخت روانچی در توییتی نوشت: امروز پنجمین سالگرد تصویب بالاتفاق قطعنامه ٢٢٣١ شورای امنیت در تایید برجام است. دو سال پیش آمریکا، به قول خودش، "مشارکت" در برجام را متوقف کرد و تمام حقوقش را به عنوان یک عضو از دست داد. آمریکا که موظف است از قطعنامههای شورای امنیت تبعیت کند، همچنان به نقض ۲۲۳۱ ادامه میدهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین