|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۴۵

پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد

کد خبر: ۲۹۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد

ایلنا به نقل از واس نوشت: «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای انجام معاینات پزشکی به بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» ریاض منتقل شده است.

معاینات ملک سلمان مربوط به التهاب کیسه صفرا بوده و وی در بیمارستان بستری شده است.

سلمان بن عبدالعزیز ۸۴ ساله اداره بسیاری از امور عربستان را به «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور سپرده است.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین