نماینده جمهوریخواه: محمد بن نایف کجاست؟
کد خبر: ۲۹۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

یک نماینده جمهوریخواه بر لزوم آگاهی هرچه سریعتر از مکان حضور محمد بن نایف و اینکه آیا او در شرایط امنی قرار دارد یا خیر، تاکید کرد.به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، فرانسیس رونی، نماینده جمهوریخواه از ایالت فلوریدای آمریکا در توئیتی نوشت: محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان به صورت سازندهای با آمریکا برای سالهای مدیدی همکاری کرد، او نقش کارآمدی در گردآوری اطلاعات جهت مبارزه با تروریسم بعد از رخدادهای ۱۱ سپتامبر داشت.
روزنامه واشنگتن پست در ششم ژوئیه در گزارشی اعلام کرد، گروه موسوم به "کمیته مبارزه با فساد" به ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در آستانه پایان "تحقیقات" درخصوص ادعاهایی پیرامون سوء استفاده بن نایف از مدیریت برنامههای "مبارزه با فساد" در وزارت کشور است که بر اساس این ادعاها، وی میلیاردها ریال عربستان را به صورت غیرقانونی از طریق شبکهای از شرکتها و حسابهای شخصی انتقال داده است.
مسئولان سعودی از زمان برکنار کردن بن نایف از ولیعهدی در اواسط ۲۰۱۷، او را در حبس خانگی قرار دادهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین