احمد نادری رئیس فراکسیون مقابله با آسیبهای اجتماعی شد
کد خبر: ۲۹۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس، رئیس فراکسیون مقابله با آسیبهای اجتماعی شد.به گزارش ایسنا، در نشست امروز (سهشنبه ۲۴ تیر) اعضای هیأترئیسه فراکسیون مقابله با آسیبهای اجتماعی مشخص شد.
احمدی نادری، نماینده مردم تهران، رئیس فراکسیون، مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا بهعنوان نایب رئیس، علیاصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار به عنوان سخنگو، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران و حسین حقوردی نماینده مردم شهریار به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم فراکسیون مقابله با آسیبهای اجتماعی انتخاب شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین