|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۶:۰۹

تصاویر/بیمارستان صحرائی کووید ۱۹ در بندرعباس

کد خبر: ۲۹۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
بیمارستان صحرائی "شهید فاطمی" با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نیروی دریایی سپاه در محوطه جلوی ساختمان سوختگی شفا مجتمع درمانی و آموزشی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس ۲۶ اسفندماه به بهره‌برداری رسید. این بیمارستان با ظرفیت پذیرش ۳۰ بیمار و دارای شامل بخش اورژانس و پذیرش موقت بیماران با مشکلات تنفسی است که بیماران پس از تریاژ و ویزیت توسط طب اورژانس در صورتی که نیاز به انجام بررسی و آزمایش‌های تکمیلی داشته باشند به صورت موقت در این بیمارستان بستری می شوند.






























ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین