سخنگوی وزارت امور خارجه: موضع ایران در قبال منطقه «قرهباغ» هیچ تغییر نکرده است
کد خبر: ۲۹۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران که آیا موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال منطقه «قره باغ» تغییر کرده است؟ اظهار کرد : موضع ما درباره این منطقه که بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان قرار دارد هیچ تغییری نکرده است.به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی ضمن تاکید بر ضرورت احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها و استفاده از روشهای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات، افزود: معتقدیم این دو کشور همسایه باید اختلافات خود را بصورت مسالمت آمیز حل و فصل نمایند و جمهوری اسلامی ایران نیز همواره آمادگی خود را برای مساعدت به حل و فصل این اختلاف اعلام کرده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین